Obsługa podmiotów

W ramach obsługi prawnej jednostek organizacyjnych, w szczególności przedsiębiorców, fundacji, stowarzyszeń czy spółdzielni Kancelaria zajmuje się:

  • udzielaniem opinii prawnych ustnych lub pisemnych według uznania Zleceniodawcy w bieżących sprawach dotyczących działalności Zleceniodawcy, w tym w kwestiach korporacyjnych;
  • sporządzaniem pism pozasądowych w bieżących sprawach Zleceniodawcy, w tym wezwań do spełnienia świadczenia i odpowiedzi na otrzymywane wezwania;
  • przygotowaniem oraz opiniowaniem projektów umów, aneksów do umów czy porozumień związanych z umowami;
  • prowadzeniem postępowań sądowych we wszystkich instancjach, łącznie z Sądem Najwyższym i postępowaniem egzekucyjnym,
  • prowadzeniem postępowań administracyjnych przed organami administracji oraz sądami administracyjnymi, w tym przed Naczelnym Sądem Administracyjnym;
  • udziałem w negocjacjach z partnerami czy kontrahentami,
  • sporządzeniem aktów wewnętrznych, jak zarządzenia czy regulaminy.

Podstawowe najczęściej ustalane zasady współpracy z Kancelarią:

  • bieżące doradztwo we wszelkich pojawiających się sprawach związanych z prowadzoną działalnością.
  • sprawność komunikacji z Kancelarią za pośrednictwem telefonu oraz poczty elektronicznej,
  • osobisty i bezpośredni kontakt z radcą prawnym oraz jego wykwalifikowanymi współpracownikami zarówno w siedzibie Kancelarii, jak i w siedzibie Zleceniodawcy,
  • ryczałtowe wynagrodzenie bez limitu ilościowego wydawanych opinii, porad i prowadzonych postępowań, a wynagrodzenie za prowadzenie poszczególnych spraw ustalone według stawek minimalnych określonych powszechnie obowiązującymi przepisami,
  • ryczałtowe wynagrodzenie ustalane przez Strony, z uwzględnieniem specyfiki, wielkości i rodzaju prowadzonej przez Zleceniodawcę działalności,
  • na bieżąco uzupełniane repertorium prowadzonych przez Kancelarię spraw.